dinsdag 2 september 2008

mijn eerste berichtje!

hallo allemaal,

dit is mijn nieuwe blogspot.
ik zit nu in het 2de jaar van spw3, ik heb de richting kinderopvang gekozen.
hiervoor heb ik gewoon het vmbo gedaan.
ik heb voor deze opleiding gekozen, omdat kinderen mij erg aantrekken.
ik vind het erg leuk om met kinderen te werken.
heb wel eens stage gelopen met kinderen van het bassisonderwijs maar dat trok me niet aan.
ik weet wel zeker dat ik straks in een kinderopvang wil werken.
hier komen straks allemaal verhaaltjes over mijn ervaringen van mijn stage enz.

dit was mijn eerste berichtje!

liefs mandy.

1 opmerking:

Antoinette Engbers zei

Hallo Mandy,
Jouw weblog ziet er mooi uit. Ik denk dat je een hele goede keuze hebt gedaan door de differentiatie kinderopvang te kiezen. Er is volop werkgelegenheid en het is zo ontzettend leuk om met (jonge)kinderen te werken. Dat geeft je straks vast veel voldoening.